Monday 30 January 2012

4 Sebab Yang Menjadikan Facebook Sangat Popular Buat Duit...

Setiap kali kita melayari facebook, kita selalu melihat wall kita penuh dengan orang jual baju, jual tudung, jual kasut jual minyak wangi, jual itu, jual ini dan macam-macam lagi lah..
Ramai betul orang berniaga dan jana pendapatan melalui facebook…
Apa yang best sangat meniaga kat facebook ni agaknya ye..?
Kalau sahabat masih tak tahu, jom saya kongsikan 4 sebab kenapa facebook tempat paling popular menjana pendapatan…
Pertama… anda dapat keuntungan hampir 100% kerana tak perlu membazirkan wang untuk kos pengiklanan, kos pemasaran, flyers dan sebagainya..
Kedua… anda tak perlu membazirkan wang untuk upah membina website, upah designer, beli domain, hosting yang berharga ribuan ringgit.
Ketiga.. anda boleh promosikan produk anda ke beribu-ribu orang dengan hanya sekali promosi tak sampai 5 minit.
Keempat..  anda boleh menggandakan keuntungan dengan melakukan jualan berulang-ulangkali setiap bulan dan hasilkan pendapatan beribu-ribu ringgit secara berterusan.
Itu baru sikit je, sebenarnya banyak lagi sebabnya.. Dan halaman ini akan mendedahkan lebih banyak lagi secret nak jana pendapatan di facebook..
Ianya adalah pendedahan yang cukup ekslusif dari sahabat saya Affendi Hussin bagaimana beliau sendiri bongkarkan menjana pendapatan RM 12 ribu melalui teknik yang selama ini tak pernah beliau dedahkan kepada sesiapa pun...
Beliau juga syorkan, kalau nak mula perniagaan internet, facebooklah tempat yang paling sesuai sekali.. Ini kerana beliau telah buktikan dan kini beliau nak kongsikan bagaimana nak buat duit melalui facebbok.
p/s- Perkongsian ini benar-benar telah memberikan inspirasi kepada saya bagaimana nak buat duit melalui facebook yang tak pernah terfikir oleh saya sebelum ini….
http://www.hyperfanpage.com/hop.php?ref=okcetak

No comments:

Post a Comment

Anda yang Terbaik

Daisypath Anniversary tickers