Tuesday 3 January 2012

kata-kata pengguna X'sotika

" Bangun Sendiri Tengah Malam! "

Kopi X'Sotika ni memang dahsyat, sekali cuba hari-hari mau! Masa mula-mula minum dulu, isteri saya memang hairan sebab tenaga saya yang luar biasa. Isteri saya memang marah kalau saya ambil pil bukan-bukan, jadi dia masam muka selagi saya tak beritahu apa yang saya ambil. Memang seronok menyakat isteri tapi mengalah juga bila kena ugut tak nak bersama lagi selagi tak beritahu!
Bila dia tahu saya minum Kopi X'Sotika, dia pulak yang paksa saya minum setiap kali nak bersama! Ada satu hari tu, lepas minum, saya baring sambil berbual-bual dengan isteri. Tapi, kami sama-sama tertidur.
Tiba-tiba saya terjaga sebab rasa tak selesa. Rupanya-rupanya, anggota sulit saya berdiri tegak & tegang! Menderita betul sepanjang malam. Mengiring tak kena, telentang tak kena, meniarap lagi la! Nak kejutkan isteri tak sampai hati! Dalam hati, aduhai... kenapa la bangun waktu macam ni, tengah malam pulak tu!
Penangan Kopi X'Sotika memang dahsyat, tak tahan dibuatnya!
Zamri (Kluang, Johor)
 
ORDER SKRANG = 019-9374035

No comments:

Post a Comment

Anda yang Terbaik

Daisypath Anniversary tickers