Wednesday 4 January 2012

RAmuan dalam Kopi x'sotika

Selain untuk tujuan seksual, Kopi X'Sotika sebenarnya mempunyai pelbagai khasiat yang lain. Huraian penuh kandungan herba dalam ramuan Kopi X'Sotika dijelaskan dibawah.
"Cistanches"
Herba ini banyak digunakan di dalam rumusan untuk meningkatkan keupayaan kaum lelaki di dalam melakukan aktiviti seksual baik di China ataupun di Jepun semenjak zaman dahulu kala. Herba ini dikatakan boleh meningkatkan peredaran darah di alat kelamin lelaki serta meningkatkan peredaran tenaga Yang.
Herba ini juga amat popular dan merupakan herba tonik Yang kuat di dalam rumusan bertujuan untuk meningkatkan aktiviti seksual, membantu merawat masalah mati pucuk, dan menguatkan belakang dan lutut. Untuk wanita, ia menolong dalam meningkatkan daya kesuburan.
Ia juga membantu di dalam meningkatkan fungsi buah pinggang dan pembuangan air besar. Kesemua ini, akan dapat membantu anda dalam menambahkan tenaga, daya kreativiti dan minda dan akhirnya menolong meningkatkan ketrampilan diri anda - secara tak langsung membuatkan anda mempunyai daya penarik.

"Semen Cuscuta Chinensis"
Herba ini digunakan sebagai tonik untuk mata, hati, buah pinggang dan limpa. Oleh kerana itu, ia selalu digunakan di dalam penyediaan herba. Juga digunakan secara tradisional untuk merawat cirit birit disebabkan fungsi limpa berkurangan.
Dengan penggunaan yang teratur, herba ini dapat membantu mengurangkan rasa kurang enak di sendi dan di otot. Selain itu, seseorang itu akan merasa lebih bertenaga, berseri-seri, lebih sihat secara dalaman.

continue......

No comments:

Post a Comment

Anda yang Terbaik

Daisypath Anniversary tickers